Fenyan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Pelissä eletään erittäin niukkasateista koleakautta 300 SSR (1,5 kk)

Fenyanin kotisivut

Äänestä Fenyania!


 

PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
CatNip
Teinihirmu
CatNip


Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 32
Registration date : 02.04.2008

Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Empty
ViestiAihe: Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"   Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Icon_minitime09.06.08 13:07

Noniiiiiin. Sain inspiraation ja piirsin kuvia liittyen minun ja Shadowin peliin Dankerilla nimeltään "Mea Culpa" (K-15)
Skanneri ei toiminut joten jouduin raiskaamaan kuvat otamalla niistä kameralla kuvat. Toivottavasti niistä saa jotain selvää..


Photobucket

Vaaleampi kaksikosta on repinyt Cerathalta mekon ja kiusaa tätä. Don on vielä varjoissa, tunnistamattomana.

Photobucket

Don on antanut takkinsa Cerathan suojaksi ja he ovat kävelemässä Dankerille päin.

Photobucket

Don ja Ceratha suutelevat.


Saan ehkä joskus paremmat versiot tänne jos se skanneri lähtis toimimaan.....
Takaisin alkuun Siirry alas
MilliVanilli
Siivousfriikki
MilliVanilli


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 36
Registration date : 22.07.2007

Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"   Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Icon_minitime09.06.08 14:16

No jopas teillä onkin ollut kova meno päällä. Täytyy kaivaa siveyshuivi pienempien pelaajien silmille. Sanotaanko, että tuota ylintä kuvaa pervompia kuvia ei sitten julkaista täällä tai saan pian puheluita nuoremman väen vanhemmilta. :P Hienosti olet kuitenkin piirtänyt. Syyttäkäämme siis Shadowta kuvien sisällöstä. x3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.littlenote.fi/Fenyan
Vieraili
Vierailija




Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"   Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Icon_minitime09.06.08 15:31

Minua? *yrittää näyttää viattomalta siinä pahasti epäonnistuen*

No, hyvä on, syytetään minua *virn* Yritän muotoilla loppukommentointini erittäin korrektisti pelastaakseni osan maineestani:

Ceratha on erittäin söpö tyttö. (btw, ehkä minun pitäisi lopettaa hänen tytöttelynsä, sillä hän on sentään jo 17-vuotias. Donin ajattelutapa tarttuu.) Lisäksi (ja nyt yritän edelleen valita sanani korrektisti) olen tuon valkoisen ja erittäin tyköistuvan alusvaatekerraston suuri ihailija.

Hih, Keeble on tuossa animehtavassa tyylissä kyllä erittäin herttainen myös, enkä uskonut, että pääsisin sanomaan tällaista hänestä. Toooosi nätit silmät ja juuri oikea vakavuusaste kävelykuvassa.

(Mitähän hän itse sanoisi? Luultavasti "skandaalimaista!" ja heittäisi kuvien tekijän tyrmään, sekä kiistäisi Cerathaa edes tuntevansa ;-) Hei, mitä muuta häneltä voi odottaa?)
Takaisin alkuun Siirry alas
MilliVanilli
Siivousfriikki
MilliVanilli


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 36
Registration date : 22.07.2007

Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"   Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Icon_minitime09.06.08 15:41

Melkoinen veto henkeen ja vereen kristityltä mieheltä. Seuraavana päivänä kirkkoon ripittäytymään. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.littlenote.fi/Fenyan
Vieraili
Vierailija




Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"   Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Icon_minitime09.06.08 15:57

Totta kai, ja lähetyspiiriin leipomaan pullaa ja itkemään diakonissan olkapäätä vasten!
Takaisin alkuun Siirry alas
MilliVanilli
Siivousfriikki
MilliVanilli


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 36
Registration date : 22.07.2007

Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"   Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Icon_minitime09.06.08 16:57

Voi kun mulla ois joku hahmo, joka vois toimia Donin omanatuntona vielä vuosikymmentenki jälkee. :P
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.littlenote.fi/Fenyan
Vieraili
Vierailija




Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"   Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Icon_minitime09.06.08 17:49

Hän tosiaan tarvitsis kunnollisesti toimivaa omaatuntoa. Jotain muutakin kuin sen vauhkon ja vainoharhaisen pikku enkelin, joka istuu hänen olkapäällään ja vahtii kädet täristen toisella olkapäällä istuvaa pirua, joka hymyilee ja odottelee tilaisuuttaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
CatNip
Teinihirmu
CatNip


Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 32
Registration date : 02.04.2008

Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"   Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Icon_minitime09.06.08 18:03

No hyvä ettei minua syytellä :'D
Kiitos paljon, olisipa vaan se skanneriiii : <
Mutta joo, piirtelen paljon pitsiä kaikkeen joten tyköistuvat pitsialusvaatteet toteutuu kädenkäänteessä : D

P.S. Keeble ei voi heittää minua tyrmään jos ei saa mua kiinni ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"   Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Icon_minitime09.06.08 18:09

CatNip kirjoitti:
P.S. Keeble ei voi heittää minua tyrmään jos ei saa mua kiinni ;D

Mut hän on tottunut työssään ottamaan pahantekijöitä kiinni. Hän juoksee varmasti sua nopeammin :<
Takaisin alkuun Siirry alas
CatNip
Teinihirmu
CatNip


Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 32
Registration date : 02.04.2008

Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"   Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Icon_minitime09.06.08 18:19

Damn..............
Kyl mä viel jotain keksin :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"   Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa" Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kuvia liittyen peliin "Mea Culpa"
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mea culpa (K-15)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Fenyan :: OFF-GAME :: Taidenurkkaus-
Siirry: