Fenyan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Pelissä eletään erittäin niukkasateista koleakautta 300 SSR (1,5 kk)

Fenyanin kotisivut

Äänestä Fenyania!


 

PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 28.1.2009 Sähköpostiongelma

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
MilliVanilli
Siivousfriikki
MilliVanilli


Viestien lukumäärä : 383
Ikä : 36
Registration date : 22.07.2007

28.1.2009 Sähköpostiongelma Empty
ViestiAihe: 28.1.2009 Sähköpostiongelma   28.1.2009 Sähköpostiongelma Icon_minitime28.01.09 12:41

Armas admininne on munaillut oikein olan takaa. Huomasin juuri, että vain n. 5 pelaajaa foorumilta on saanut lähettämäni sähköpostit, joiden olisi kuulunut tavoittaa kaikki pelaajat. Olen lähettänyt kaikki joulukuunaikaiset ja sen jälkeiset sähköpostit uudelleen, mutta liitän nyt tänne vielä sitä aiemminkin lähetetyt viestit:


Lähetetty 20.8.2008
Poissaoloista


Heissan pelaajat,

Muistattehan ilmoittaa Poissaolot-osioon menoistanne, jotta kanssapelaajanne eivät menetä yöuniaan miettiessään minne kiven koloon olette kadonneet. Näin syksyn tullen on ihan normaalia, että pelaaminen vähentyy kesään nähden, mutta koetetaanhan kuitenkin tsempata sen verran, ettei peli aivan pystyyn kuole? Smile Kiitoksia kaikille pelaajille tähän astisesta aktiivisuudesta ja tulevista hetkistä Fenyanin parissa!

-MilliVanilli

--------------------------------------------------------------------------------------

Lähetetty 14.9.2008
Uusivuosi koittaa pian Fenyanissa!


Kävin tuossa hieman pelaajien aktiivisuuslistaa läpi ja bongasin sieltä muutamia tunnuksia, jotka eivät ole käyneet foorumilla kuukauteen. Vaikka syksy onkin monelle kiireistä aikaa, koetetaan kuitenkin hitusen ryhdistäytyä, jookostakookosta? En ole itsekään ollut kaikkein aktiivisimmillani viime aikoina, mutta parannusta on kyllä luvassa. Epäaktiivisuus kun ei ole pelkästään pelaajan itsensä ongelma, vaan myös hänen pelikavereittensa ja tiedän jopa nimetä muutamia pelaajia, joiden peli-into on hiipunut muiden pelaajien harvojen käyntien tähden. Tsempataanpa nyt siis, jotta pelejä saataisiin eteenpäin. Olen nimittäin ajatellut järjestää yhteispelin uudenvuosisadan kunniaksi. Kyllä, Fenyanissa eletään kylmäkauden päätyttyä (lokakuun ensimmäisen päivän) jälkeen vuotta 300! Hiphurraa! Smile Koettakaahan siis saada pelinne siihen pisteeseen, että hyppy yhteispeliin on mahdollinen lokakuun puolella. Ehdotuksia pelin sijainnista ja sisällöstä saa laittaa foorumille tai minulle sähköpostitse.

Syksyn jatkoja,
MilliVanilli

--------------------------------------------------------------------------------------

Lähetetty 1.11.2008
Jälleen kerran armaat pelaajat...


On tullut aika ilmaista oma mielipiteensä Fenyanin foorumilla. Pulinointi osiossa pohdiskelen "ääneen" pitäisikö Fenyan pistää hetkeksi tauolle ajanlaskun suhteen, jottei aika valu hiekan tavoin sormiemme läpi, kun kaikilla tuntuu olevan kiirettä tai innostuksen puutetta peliä kohtaan? Itse olisin ainakin vahvasti sitä mieltä, että ajanlaskun voisi pysäyttää ainakin siihen asti, että meikäläinen kykenee taas tekemään enemmän pelinsä eteen. Tällä hetkellä kun henkilökohtaisessa elämässäni on varsin monta rautaa tulessa, enkä edes jatkuvan stressin tähden kykene tekemään oikein mitään Fenyanin eteen. Uutiset ja magialista vaatisivat päivitystä, yhteispelille pitäisi keksiä juoni... Jos joku nokkela haluaa avustaa näissä asioissa niin mikäs siinä, mutta olisiko pieni tauko kuitenkin paikallaan? Ottakaahan kantaa.

--------------------------------------------------------------------------------------

Lähetetty 5.11.2008
Fenyanin ajanlasku jää tauolle


Kuten otsikko jo sanookin, olen saanut tarpeeksi vastauksia vahvistaakseni päätökseni siitä, että Fenyan jää ajanlaskullisesti tauolle joksikin aikaa. Tämä ei siis tarkoita sitä, että pelifoorumi sulkeutuisi tai pelaaminen kiellettäisiin, vaan yksinkertaisesti sitä, että ajanlasku pysähtyy nyt uuden vuoden alkuun, kunnes minulla on aikaa järjestää yhteispeli, jolla uusi vuosi otetaan enemmän ja vähemmän iloisissa merkeissä vastaan.

Toivottavasti tämä ei syö peli-intoanne. Onhan teillä kaikki maailman aika perustaa pelejänne uutta vuotta edeltävään aikaan, joten älkää kokeko tätä ajallista taukoa minkäänlaisena esteenä pelaamiseen. Ilmoittelen kyllä, kun saan elämäni siihen kuntoon, että minulla on taas aikaa panostaa Fenyaniin.

Kiitos kaikille pelaajille tähän astisista pelihetkistä ja tulevista! ^^

--------------------------------------------------------------------------------------


Lähetetty 1.12.2008
Päivityksiä viimein ja vihdoin


Heipä hei pelaajat,

Sain viimeinkin otettua itseäni niskasta kiinni ja tehtyä muutamia päivityksiä. Ensimmäisenä päivitin Fenyanin kotisivuilta Yhteiskunta-osion (löytyy Maailman alavalikosta), jossa oli mielestäni eniten mätää. Pyytäisinkin nyt kaikkia pelaajia lukemaan osion HUOLELLISESTI läpi ja ottavan kantaa, mikäli tekstistä löytyy jotain, joka ei kertakaikkiaan käy järkeen. En viitsisi päivitellä samaa osiota useaan kertaan uudestaan sen tähden, etten ole huomannut jotain oleellista virhettä tekstissäni, joten luotan nyt asian teidän pelaajien harteille. Kiitos jo etukäteen vaivannäöstä!

Komentti löytää parhaiten perille yksärinä suoraan minulle. Asiasta voi keskustella myös yleisessä keskustelutopicissa, jos kaipaa muiden ajatuksia vahvistamaan omia epäilyksiään jonkin asian toimivuudesta. En pane pahakseni. Smile

Kotisivujen uusiosoite on: www.littlenote.fi/Fenyan

Adminskinne,
MilliVanilli

--------------------------------------------------------------------------------------


Lähetetty 18.12.2008
Yhteispelistä, päivityksistä ja profiilien allekirjoituksista


Heipä hei taas kerran,

Kuten monet ovat varmasti huomanneetkin, olen käynyt päivittelemässä Fenyanin kotisivuja. Eniten päivitystä kaipasi Maailma-kategorian Yhteiskunta-osio, joka on nyt siis lähestulkoon kokonaan uuteen uskoon muokattu. Jokainen pelaaja on velvollinen päivittämään tietonsa tämän päivän Fenyanista ko. osiosta.

Magia-osiota en ole vieläkään saanut päivitetyksi, vaikka työ onkin naurettavan pieni. En vain saa aikaiseksi, vaikka miten olen koettanut itseäni siihen patistaa. Ehkä se johtuu siitä, että sen suoritettuani pitäisi uusia Fenyanin Uutiset, joka taas ei olekaan ihan niin pieni homma... ^^" Jos joku haluaa ottaa uudet Uutiset kontolleen ja luetuttaa ne minulla ennen kuin ne lisätään foorumille, niin kiva olisi...

Yhteispelin juoni on edelleen osittain auki, mutta tässä olisi nyt jonkinlainen ideanpoikanen:
"Hiekkarannalla ilmaiseksi tarjottavassa oluessa oli jokin pielessä. Moni juomaa nauttinut valitteli pääkipua ja huimausta. Osa oli hakeutunut lumihankeen pitkälleen pysyäkseen tajuissaan. Pieni kolmas osa väestöstä makasi liikkumattomana kinoksissa. Paikalle osuneet lääkärit väittivät heidän nukahtaneen syvään uneen, ja niin harmittomalta kuin se kuulostikaan, tällaisessa pakkasessa se voisi olla tappavaa. Kuka tämän kaiken oli aiheuttanut ja miksi? Sen saivat selvitettäväkseen paikalliset vartijat juhliin saapuneiden merivartijoiden avustamina."

Nyt pitäisi enää arpoa peliin ilmoittautuneista yksi syyllinen/syylliset ja pari silminnäkijää, joista muut pelaajat eivät tietenkään saa etukäteen tietää. Jotta syyllinen pysyisi mahdollisimman pitkään salassa, olisi toivottavaa, ettei kukaan lähtisi utelemaan syyllisen perään yksityisviestein tai pulinointi-topicissa. Tällä kertaa pelinautinnon takaa maltti! Smile

Ne, jotka eivät saa minulta viestiä, ennen kuin yhteispeli avataan, eivät omaa mitään "erityisroolia" yhteispelissä, vaan voivat tulla siihen omina itsenään ja suhtautua juhlien tapahtumiin ihan niin kuin haluavat.

Lisäksi toivoisin, että jokainen pelaaja lisäisi profiilinsa allekirjoitukseen hahmojensa hahmokuvaukset oheisen mallin mukaisesti, jotta niitä olisi helpompi päästä lukemaan esim. pelaamisen ohessa.

Liitä profiilisi allekirjoitukseen:
[url=hahmokuvauksen osoite foorumilla] Hahmosi nimi [/url]

Mikäli hahmoja on useita, voit erottaa ne pilkulla, kaksoispisteellä tai miten nyt itse haluatkin. Kunhan kuvaukset ovat linkin takana odottamassa, jos niitä sattuisi tarvitsemaan. Smile

Jouluisin terveisin,
MilliVanilli

Ps. Kotisivujen kartta ei näköjään toimi, mutta korjaan sen iltaan mennessä!

--------------------------------------------------------------------------------------


Lähetetty 14.1.2009
Fenyanin HAHMOVARMISTUS 21.1.2009 mennessä


Koska olen ollut huono admin viime aikoina ja lupaukseni ovat hieman venyneet ja vanuneet, ajattelin pistää hahmovarmistuksen pystyyn ennen yhteispelin avaamista, jottei pelin juoni pysähdy heti alku sijoilleen sen tähden, että joku pelaaja onkin saanut tarpeekseen toilailustani ja ottanut hatkat siitä erikseen ilmoittamatta. Siispä armaat pelaajat, pyytäisin teitä ilmoittamaan halukkuutenne jatkaa Fenyanissa pelaamista 21.1.2009 mennessä sille tarkoitetussa osiossa pelifoorumilla. Hahmovarmistuksen jälkeen voimme aloittaa viimein pitkään odotetun yhteispelin.

Kiitos kaikille, jotka ovat kestäneet Fenyanissa näinkin pitkään ja vielä enemmän niille, jotka adminin laiminlyönneistä huolimatta olisivat vielä kiinnostuneita jatkamaan pelaamista Fenyanissa!

Rakkain terveisin,
MilliVanilli

--------------------------------------------------------------------------------------


Lähetetty 25.1.2009
Päivitys 25.1.2009


Käykäähän lukaisemassa pelioorumin päivitys osoitteesta seuraavasta: https://fenyan.palstani.com/paivitykset-f1/2512009-ajanlasku-ja-yhteispeli-t146.htm#1868


Kiittäen,
MilliVanilli

--------------------------------------------------------------------------------------


Lähetetty 28.1.2009
Admin munailee taas kerran


Joo... Aloin tuossa tutkia, että miksikäs kaikki eivät sitten ole saaneet laittamiani sähköposteja ja huomasin, että olin unohtanut päivittää Pelaajat-ryhmän tietoihin peliin tulleiden pelaajien nickit. Ko. käyttäjäryhmä on nyt poistettu, joten jatkossa kaikkien mailien pitäisi tulla perille. Pahoittelen tätä sekaannusta. Sitä se teettää, kun yrittää liikaa taktikoida. ^^"

-Milli

Ps. Lähetän vielä joulukuun ekan päivän päivityksistä lähetetyn sähköpostin kaikille, koska foorumin porukasta vain about 5 käyttäjää oli saanut viestini. Kiitos kärsivällisyydestänne!
--------------------------------------------------------------------------------------
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.littlenote.fi/Fenyan
 
28.1.2009 Sähköpostiongelma
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» 14.3.2009
» 25.1.2009 Ajanlasku ja yhteispeli
» 17.5.2009 Poistetut pelaajat
» 1.7.2009 Moderaattoreita tarvitaan

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Fenyan :: PELI-INFO  :: Päivitykset-
Siirry: