| Piirrustuksia alá Meraldina | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Meraldina Teinihirmu
Viestien lukumäärä : 153 Ikä : 32 Registration date : 14.08.2007
| Aihe: Piirrustuksia alá Meraldina 07.05.08 21:46 | |
| | |
|
| |
Chianna Teinihirmu
Viestien lukumäärä : 191 Ikä : 32 Registration date : 19.12.2007
| Aihe: Vs: Piirrustuksia alá Meraldina 10.05.08 11:46 | |
| Hienoja! ^^ Rakastuin noihin taustoihin, ja tietenkin piirtämiisi eläimiin ja muotokuvaan ^^ Eli kaikkeen :D Varsinkin lohikäärme ja taiteellinen hevonen ovat mieleeni ^__^ Toki muutkin ovat fantastisia :)
Muotokuvassa on ihanat hiukset! (: Tuo sininen väri tuo niihin jotenkin eloisuutta ^^ | |
|
| |
Banaanimuhennos Teinihirmu
Viestien lukumäärä : 287 Ikä : 34 Registration date : 02.08.2007
| Aihe: Vs: Piirrustuksia alá Meraldina 10.05.08 19:12 | |
| Kyllä sinä ainakin hevosten anatomian olet opiskellut hyvin (se on kovin hankalaa, ainakin omasta mielestäni). Etsin ja etsin mutta en onnistunut löytämään kummastakaan kuvasta virhettä... Bravo!
Muuten, alkoi tässä kiinnostamaan, että mikäköhän mahtaa olla osoitteesi deviantarttiin? Jos sitä siis julkisesti haluat paljastaa. | |
|
| |
Meraldina Teinihirmu
| Aihe: Vs: Piirrustuksia alá Meraldina 11.05.08 9:02 | |
| Kiitos kommenteista ^^ Ja DA osoitetta ei ole kovinkaan vaikeaa arvata, nicini on sama kaikissa sivustoissa ympäri nettiä. Eli: http://meraldina.deviantart.com | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia alá Meraldina 11.05.08 15:39 | |
| Munkin täytyy sanoa, että taiteellinen heppa ja lohhari ovat todella upeita! Yksi enemmän piirtävä ystävä sanoo aina, että hevosia on kauhean vaikea tehdä oikein, mutta tuo hepo näyttää kyllä hyvältä ja ihan "anatomiselta". |
|
| |
CatNip Teinihirmu
Viestien lukumäärä : 230 Ikä : 32 Registration date : 02.04.2008
| Aihe: Vs: Piirrustuksia alá Meraldina 11.05.08 23:50 | |
| Tuo hevonen ja lohikäärme on aivan ihania! Kissa ja hevonen on mun käsittääkseni vaikeimmat eläimet piirtää..? Hevosen anatomia on täydelline, onnitteluni :3 Multa sujuu noi kisut mut hevosta en mee ees yrittää :'D | |
|
| |
MilliVanilli Siivousfriikki
Viestien lukumäärä : 383 Ikä : 36 Registration date : 22.07.2007
| Aihe: Vs: Piirrustuksia alá Meraldina 08.06.08 22:04 | |
| Wau. Toi lohikäärme oli aika vaikuttava näky. Itse olen surkea piirtämään mitään koneella, joten hatun nostot sinne tältä suunnalta. :) | |
|
| |
Meraldina Teinihirmu
| Aihe: Vs: Piirrustuksia alá Meraldina 13.07.08 22:01 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Meraldina pvm 17.07.08 19:05, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
CatNip Teinihirmu
Viestien lukumäärä : 230 Ikä : 32 Registration date : 02.04.2008
| Aihe: Vs: Piirrustuksia alá Meraldina 14.07.08 17:11 | |
| Teet nämä varmaankin koneella? (jos en nyt aivan erehdy) Nämä ovat tosi upeita enkä ymmärrä miten kukaan osaa tehdä näin hienoja! O: Itse en osaa käyttää kunnolla photoshoppiakaan, joten bravo (: | |
|
| |
Banaanimuhennos Teinihirmu
Viestien lukumäärä : 287 Ikä : 34 Registration date : 02.08.2007
| Aihe: Vs: Piirrustuksia alá Meraldina 14.07.08 20:03 | |
| Olenkin jo ihaillut DA:ssa useimpia näistä kuvista, mutta minulle tuli mieleen yksi mahdollinen syy, miksi hevonen näyttää viimeisessä kuvassa mielestäsi hassulta: Hevonen saattaa olla liian pieni, sillä vaikka se on taaempana, ei se niin kaukana ole, että sen pitäisi olla hahmoa pienempi. Kuvan tausta olisi myös voinut olla hieman isompi, minua hieman häiritsee se, että kuvan yläreuna on niin lähellä naisen ja hevosen päätä. Ainoa anatomiavirhe, minkä löysin hevosesta pitkällisen etsinnän jälkeen, on "lähempänä" sijaitsevassa etujalassa. Kohdassa, missä jalka kiinnittyy ruumiiseen, jalka näyttää liian "löysältä". Siinä on kuitenkin nivel alla, joten kohta näyttäisi paremmalta, jos se ei kaartuisi noin kiltisti, vaan jos se myötäilisi nivelen muotoja.
Mutta ihminen on oikein hyvän näköinen, ja minua jäi kiinnostamaan eräs asia: onko tuo tilanne tuon hahmon elämästä tms.? Mutta mukavaa että olet piirtänyt näin ahkerasti :] | |
|
| |
Chianna Teinihirmu
Viestien lukumäärä : 191 Ikä : 32 Registration date : 19.12.2007
| Aihe: Vs: Piirrustuksia alá Meraldina 15.07.08 12:00 | |
| Voi, kyllä minä voisin sinun piirtämälläsi porschella ajella ;] Minun näkökulmastani aika onnistunut auto.
Hevonen on varmaan hieman pieni ihmiseen verrattuna niin kuin Banaanimuhennos sanoi (tai muutenkin suhteutettuna kuvaan) mutta muuten hieno kuva! Ihanan värinen hevonen (musta, mutta kuitenkin..) ^^ | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Piirrustuksia alá Meraldina | |
| |
|
| |
| Piirrustuksia alá Meraldina | |
|