| CatNip tuhertaa.. | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
CatNip Teinihirmu
Viestien lukumäärä : 230 Ikä : 32 Registration date : 02.04.2008
| Aihe: CatNip tuhertaa.. 05.04.08 18:55 | |
| öö, oli tylsää niin laitoin näitä tänne... (: muut ei liity Fenyaniin mitenkään kun kaksi kuvaa omasta hahmostani (: Tässä on Ceratha. Halusin piirtää hänet.. https://fenyan.palstani.com/hahmokuvaukset-f9/ceratha-narciq-everlycin-tytar-t99.htmTässä Ceratha tanssii.. En ole vielä saanut valmiiksi :S Tämä on jonkinlainen ihmisen ja kauriin risteytys.. Hyräilevä tyttö jonka selässä on tatuointi... Merenneitoja kaksin kappalein.. Ja viimeiseksi joku random laulaja esiintymässä. Kommenttia kiitos..? (: | |
|
| |
MilliVanilli Siivousfriikki
Viestien lukumäärä : 383 Ikä : 36 Registration date : 22.07.2007
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. 05.04.08 23:49 | |
| Kivannäköisiä kuvia. Kyllä sä piirtää osaat. Henkilökohtaisesti pidän itse eniten tuosta hyräilevästä tytöstä. Siinä on sommittelu, värit ja taustakin kohdallaan. Puhumattakaan viekottelevasta tunnelmasta, joka siihen on kätketty. :3 Tykkään kyllä juu. | |
|
| |
CatNip Teinihirmu
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. 06.04.08 10:56 | |
| Kiitos (: hyräilevä tyttö on yksi minunkin lemppareista (: | |
|
| |
Chianna Teinihirmu
Viestien lukumäärä : 191 Ikä : 32 Registration date : 19.12.2007
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. 06.04.08 11:18 | |
| Hienoja kuvia ^^ Pidän varsinkin kuvissa olevista hiuksista, jotka olet saanut mielestäni hyvin elämään! :) Myös tuo hyräilevä tyttö on minun lempparini ^^ vaikka muutkin ovat kauniita. | |
|
| |
CatNip Teinihirmu
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. 06.04.08 13:02 | |
| | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. 07.04.08 19:46 | |
| Jos joku pitäisi valita, niin hyräilevä, mutta täytyy sanoakin, etten pidä juurikaan väreistä. Ne ovat liian - mmm.... - värikkäitä minulle. |
|
| |
CatNip Teinihirmu
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. 07.04.08 20:04 | |
| kaikilla makunsa ja ei niistä tarvitse pitää ollenkaan jos ei yksinkertaisesti pidä (: mulla on nyt tämmönen iloinen-piirtäjä-fiilis päällä. Voin laittaa tänne sitten kun fiilis eli piirrustusten tunnelma ja värimaailma vaihtuu (: | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. 07.04.08 21:03 | |
| Ne on kaikki oikein herttaisia, tuollaisia hellyttävän suurisilmäisiä olentoja :-) Tykkään varsinkin merenneidoista, niillä on yhtä aikaa jotenkin viekoitteleva ja silti viaton olemus. |
|
| |
CatNip Teinihirmu
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. 08.04.08 17:17 | |
| | |
|
| |
CatNip Teinihirmu
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. 31.08.08 13:19 | |
| Noh niiiin. Lisää tuhertelujani :3 Please katsokaa ja kommentoikaa. Joku setä ja nalle. Joku harajuku tyylinen tyttö Keiju Jotain ylisöpöä raapustelua juuuuu... piirsin yhdestä vanhasta piirrustuksesta uuden version. Kisunainen ja vielä tämmöinen lolita lineart.. Juup. Onks monilla deviantartissa käyttäjää? :3 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. 09.09.08 19:00 | |
| Pidän tuosta ylisöpöstä kuvatuksesta. Pidän siitä sen vuoksi, että se on väritön, itsellä kun on aina ongelmia kuvien värittämisen kanssa, ja jotenkin luonnokset näyttävät aina omaan silmään paremmilta kuin lopullinen työ. Mustavalkoinen on kiva väriyhdistelmä, josko niitä voi väreiksi kutsua.
- Mutta, ei siinä vielä kaikki! Pidän myös tuosta uudesta versiosta, jonka sanoit piirtäneesi vanhasta piirroksesta, ja näinollen kumoan myös aikaisemmat sanani mustavalkoisuudesta. .> Vihreän keijukaisen tai siivellisen otuksen väristä ja kuvioinnista pidän myös luovuudellaan. Ja ei, minulla ei ole deviantarttia, mutta luultavasti tulee olemaan, jos hankin skannerin jostakin lähiaikoina.
Ja sinun Animecon piirustuksesi on myös tuolla kansiossa muovitaskussa tallella. .> |
|
| |
MilliVanilli Siivousfriikki
Viestien lukumäärä : 383 Ikä : 36 Registration date : 22.07.2007
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. 14.09.08 11:56 | |
| No tietenkin tuo ylisöpö-kuva tunnelmaltaan on kaikkein ihanin, mutta sommittelun ja vaivannäön puolesta annan propsit viimeiselle kuvalle. Ehkä siinä on hieman liikaa tyhjää tilaa yläreunassa, joka saa työn näyttämään aavistuksen keskeneräiseltä, mutta muuten varsin onnistunut teos. Tunnelmaa tosin jäin hieman kaipaamaan sen osalta. En oikein osannut yhdistää lolita-asua ja nuotteja toisiinsa. Kai niillä jokin tähdellinen merkitys on, kun ne kerran kuvaan on laitettu. :)
Tykkään myös tuosta uudelleen tehdystä kuvasta. Värit toivat siihen kivaa piristystä. Kuitenkin kuva on minun makuuni vähän turhan levoton. Olisin kaivannut jotain...tasapainoittavaa. Nyt tuntuu jotenkin, että leijuvat tekijät leijailisivat ulos paperilta. Kuin niillä ei olisi oikein tarkoitusta... Tämä kuitenkin vain minun mielipiteeni. ^^" | |
|
| |
CatNip Teinihirmu
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. 20.09.08 0:04 | |
| Kiitus kiitus :3
Useimmilla kuvioilla taustalla ei oikeasti olekkaan mitään merkitystä, ne vain täyttävät tyhjää tilaa :S useimmiten siis.
Tuosta lolitasta olenkin vaihtanut taustan ja tehnyt uuden version Liisa ihmemaasta... njuu. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: CatNip tuhertaa.. | |
| |
|
| |
| CatNip tuhertaa.. | |
|